tirsdag 3. august 2010

Tenk, nå har jeg min helt egen blogg!

Lenge har jeg tenkt på å skaffe meg nettopp en blogg, og nå er jeg endelig i gang!
Min interesse for søm og hjem/interiør vil nok prege denne kreative tumleplassen.
Med jobb, mann og 3 aktive barn, så vil jeg skrive når det passer seg!
Så følg med..
Beste hilsen fra Solveig
                                           
                                                                         Syrommet mitt                                          
            

2 kommentarer:

  1. Hallois!

    Gratulerer med blogg! Dette blir bra! Kult navn-bilde (er det banner det heter?)
    Jeg prøvde jo å google deg, men fant ikke bloggen din før du kommenterte hos meg.
    Jeg er tydeligvis ingen super-blogger, men det er nå kjekt å kunne vise frem litt av det en driver med ihvertfall. Håper du legger ut masse!!!

    Akkurat nå er jeg superstressa, men får jo ikke gjort mer enn jeg får. Døgnet har fremdeles bare 24 timer, selvom færre og færre av dem tilbringes i sengen....

    Hiv og hoi og kjempeklem!

    SvarSlett
  2. Takk for støtten til lille meg som famler meg frem her i en fullstendig ny verden!
    Nå må du ikke slite deg helt ut, det er ingen tjent med...
    Mange lykkeønskninger sender jeg deg,
    og jeg gleder meg til å høre resultatet!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett