torsdag 26. august 2010

Spreke mamma!

Mamman min kalles momo av mine barn. 
Jeg syns hun skulle ha en "momo-kjole," og sydde denne kjolen til henne i sommer. 
Flinke mamma har gått ned flere kilo, så i dag sydde jeg inn kjolen for henne. 
Er hun ikke flott her hun poserer?




Stoff: stripete jersey fra Stoff & Stil
     lyseblå ribb fra Stoff & stil
Mønster: Fra Almara (tror det er fra Alt om Håndarbeide...)



Jeg vet at man ikke skal snakke så høyt om kvinners alder, men jeg kan ikke dy meg....
Mamma blir 71 i oktober! 
Hun holder seg så godt, jeg er glad jeg har gode gener!


Beste hilsen fra Solveig

3 kommentarer:

  1. Så flott mamma du har!! Herlig gladkjole i fine farger som kler henne godt! =D

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole til momo! Og en flott mor du har! :)
    Hilsen fra Sykrok-Sosa :)

    SvarSlett
  3. Hærlig, glad-kjole!! Å det er ei veldig flott mamma du har.

    SvarSlett