onsdag 11. august 2010

Sytid!

I kveld skal jeg sy en gave.
Det blir nok en veske a la denne her.
Denne modellen liker jeg godt. En skikkelig romslig veske med plass til en bok, vannflaske, strikketøy, våtservietter, pensko, vinflaske eller hva en måtte ha behov for å dra med seg.....
Jeg lager også en innerlomme med plass til mobilen, lipglossen og ikke minst en praktisk nøkkelsnor. 
Hvor ofte har en ikke irritert seg over nøkler som forsvinner i vesken? Mange nok ganger.

God arbeidslyst, og god kveld til dere som kikker innom her!

Solveig 

2 kommentarer:

  1. Ja, herlige er rette ordet!
    Nå har jeg, som du nå oppdaget, endret innstillingen for kommentarer på bloggen her.
    Tusen takk for at du sa i fra, det satte jeg stor pris på, Kine!

    Kveldshilsen fra Solveig

    SvarSlett