onsdag 27. april 2011

Nye sko!

Det er så deilig å kjøpe nye sko om våren!
Endelig kan de tunge vinterstøvlene byttes ut med joggesko og annet lett fottøy...
Jeg har bestandig vært utrolig glad i sko,
og kunne simpelthen ikke dy meg da jeg kom over disse.
Er de ikke søte?


De vil passe helt supert til denne kjolen som jeg sydde til Pernille i fjor.
Mulig den må få en liten kappe, for frøkna har jo strukket seg litt i løpet av vinteren...
Skoene er forresten fra Din Sko.

Ellers er jeg veldig fristet til å handle sko på nettet til meg selv.
Det har jeg aldri gjort før, så det er litt skummelt kjenner jeg.
De hadde nemlig så mye fint hos Brandos.
Sjekk ut feks disse...eller disse...
De er muligens litt ville, men man blir i hvertfall glad av å se på dem...
Jeg blir som et barn i en godtebutikk, har lyst på de og de og de.
Er det noen som har handlet der forresten?
De har jo fri frakt til og med!
Kanskje jeg skal bli litt tøffere til å handle online?


Beste hilsen fra Solveig


6 kommentarer:

  1. Olalalal...(som prinsessa mi ville sagt!!!). De var klinkekule! Hm...kanskje jeg må innom DS jeg også;).

    Fortsatt finfin uke!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant de er herlige...
    Du må forte deg til Storsenteret om du vil ha et par til prinsessa. Det var ikke mange parene igjen sist jeg var innom!

    Vi snakkes, kurset nærmer seg med stormskritt!!!

    Klem Sol

    SvarSlett
  3. Skikkelig fine sko :)
    Vi bør nok alle bli tøffere på skofronten,so er jo som ett smykke...blir gøy og se hva du dukker opp med:)

    Tone

    SvarSlett
  4. Søte sko! Sjekk ut bloggen min, du har fått ein award ;)

    SvarSlett
  5. Wow, enda en award! Så gøy. Jeg er glad for at stadig flere oppdager bloggen min, det inspirerer.
    1000 hjertelig takk Janne!

    Beste hilsen fra Solveig:)

    SvarSlett
  6. Åh, de skoene var utrolig fine! Jeg kjenner mangen som handler på Brandos, det er helt trygt. :)

    SvarSlett