fredag 10. desember 2010

Travel førjulstid!


Min gode venninne Vigdis og jeg har en fin tradisjon.
Hvert år setter vi av tid til en julelunsj sammen! 
Bare vi to. De gamle, kreative dekoratør-kollegaene...
Det bestilles det bord på et hyggelig sted i Oslo, og begge tropper opp med overraskelser i posen sin.
I år hygget vi oss i bibliotekbaren på Bristol. 
De har verdens beste varme sjokolade der.... Ikke noe dispenser eller krem på boks der i gården. 
Det var ekte saker, servert i en romslig, varm kanne. 
Kremen kom ved siden av i en nusselig skål...

I år var Bambi mitt tema.
Hovedgaven var denne kjolen sydd i sort lin med ermer i sort babycord med hvite prikker.




Bambiapplikasjon som pynt, ellers en veldig enkel og tidløs kjole!
Kjolen falt i smak og den ble tatt i bruk med en gang...
Som tilleggsgave fikk hun en Bambi juletrepynt i matt sølv.

Heldige meg fikk også mange flotte og hjemmelagde presanger.
Vigdis er , og vet akkurat hva jeg liker.
Jeg elsker de støvblå vottene med den vakre pynten.
Notatblokkene og etikettene er også aldeles nydelige!
Jeg fikk flere andre saker, bilde kommer senere.

Tusen takk for en aldeles herlig mandag, Vigdis!


Beste desemberhilsen fra Solveig








1 kommentar:

  1. For en utrolig flott kjole!! Helt smashing, fikk bare såå lyst på bambi-kjole selv:)

    SvarSlett