fredag 24. desember 2010

Julestemning i Oslo

I går var vi på en liten Oslotur. 
Jeg tok noen bilder av morsomme utstillinger...


Fra inngangspartiet til Eger shopping, på Egertorget...



Hos Eger Shopping var utstillingene gjennomførte. 
Lekkert, minnet meg om New York på denne årstiden...
 
Litt mer fra Nespresso, for et lekkert skjørt! Kun til å stå i da vel og merke...

Jeg sier bare, en gang dekoratør alltid dekoratør.
Det er jo artig å se noe helt annerledes. 
Dette var helt som å se utstillingsvinduer i Usa! 
Veldig kontinentalt...

Lykke til med innspurten alle mann!

Beste hilsen fra Solveig

2 kommentarer:

  1. Heisan fru-jansen,

    Du så tydeligvis at noe var galt da jeg la ut en liten rapport i går kveld...
    Nå har jeg slettet hele innlegget og laget et nytt og mindre!

    Solveig:)

    SvarSlett
  2. Ja, det var "litt" voldsomme bilder!
    Men som jeg kommenterte da: veldig fint å se Oslo med dekoratør-briller igjen!

    Stor klem herfra!

    SvarSlett