onsdag 3. august 2011

Bloggen er 1 år i dag!

Hva er det for en dag?
Hva er det for en dag?
Jo det er bloggens fødselsdag,
house of hopens fødselsdag!
HURRA * HURRA * HURRA!!!






Tenk at jeg har blogget i 1 år i dag!
Det har da gått fryktelig fort...

Uansett,
jeg er glad for at:

1) mange har funnet veien hit
2) nokså mange er faste lesere
3) flere og flere legger seg til som følgere, snart har jeg 100!
4) mange er flinke til å legge igjen hyggelige kommentarer,
og jeg er glad for at  min kreativitet kan kommet til nytte for andre.

Til stadighet dukker det opp nye ting i bloggverdenen,
og den første fasen har vært preget av prøving og feiling!
Det er ekstra moro å lære noe nytt, og jeg håper
jeg vil lære enda mer i mitt kommende bloggeår!

Takk for at du kikker innom,
og vit at jeg setter stor pris på en kommentar!
Ris og ros mottas med takk...

Beste hilsen fra
Solveig

(Illustrasjonen fant jeg på nettet og det stod ikke hvem som står bak det. Fant det ved å google ettårskake!)




13 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggbursdagen! :D

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen lille blogg. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg bursdag....

    Ønsker deg en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 1 års dagen på bloggen :D
    Gleder meg til å følge deg i årene som kommer også:D

    SvarSlett
  5. Gratulerer til deg og bloggen :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 1-års dagen! Fant nettopp bloggen din, og synes den er riktig så inspirerende og fin:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med bursdagen til en super blogg! Har brukt flere av tut'ene dine som er kjempebra forklart:-) Keep up the good work!

    SvarSlett
  8. Hurra for bloggen! Tiden går fort, og det er jo så morro å kunne gå tilbake og se hva man skrev på omtrent samme tiden i fjor...hærlig!

    Her har prinsessebarnet fått vannkopper, så fredag utgår som evt. Treffdag (om du ikke har lyst å komme på skravlings her;).)

    SvarSlett
  9. Gratulerer!
    Blogging er artig!
    Jeg sydde forresten min første kjole å går, stolt!
    Må lage et innlegg om det straks. sånn for å skryte...:) Dere som kan sy er så heldige!
    klem

    SvarSlett
  10. Hei shnuppa!
    Takk for koselige kommentarer inne hos meg og gratulerer så mye med etårs dagen :-) Tiden går bare så altfor fort ja. Artig å se at vi liksom har byttet jobb på en måte. Jeg for min del syr knapt et sting lenger. Gøy å se hva du lager. Kos deg med familien din og nyt de fine sommerdagene med fint vær. De har det jammen ikke vært for mange av denne sommeren :-( Er du på FB forresten? kunne ikke finne deg.
    Varm sommerklem fra Connie

    SvarSlett
  11. Hei!

    Tusen takk for at dere legger igjen hyggelige kommentarer til meg, det setter jeg stor pris på!

    Gårdsdagen ble litt hektisk, så jeg fikk ikke tid til å kommentere noe her.

    Maanebarnet: Jeg er VELDIG keen på en kaffe snart, men i dag (fredag) har jeg en del ting på planen. Jeg ringer deg og avtaler litt senere...Masse god bedring til snuppa!

    Supersnuppa: Så gøy at du er i gang med å sy! Det er en fantastisk fin hobby så jeg ønsker deg MASSE LYKKE TIL!

    Consept Constance: Takk for hyggelige ord! Ja, nå har vi byttet litt jobber gitt. Moro! Jeg finner mye glede i å sy, det er skikkelig avkobling for meg... Jeg er nok ikke på FB enda, men kanskje en vakker dag?! God helg og det hadde vært hyggelig med en kopp te en kveld... klem Sol

    Helt på tampen...så håper jeg at flere legger seg til som følgere, det hadde vært ekstra koselig!

    Ha en riktig god helg alle sammen!

    Beste hilsen fra Sol:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med ett-års dagen.
    Jeg er rett som det er innom bloggen, og du har gitt meg både inspirasjon og gode tips.

    Mvh Astrid

    SvarSlett