tirsdag 20. september 2011

Selskapsveske i glade farger

Her kommer et fyrverkeri av en selskapsveske!
Den skal matche en kjole som er rosa oventil, men som har et lekkert fargerikt stoff i skjørtedelen.
Jeg er rimelig spent på hvordan denne blir tatt i mot.
Kjolen er også i mine hender...
Den trenger kun et par justeringer, så er den klar.
Forhåpentligvis kommer det bilder etterhvert...

En liten fotoshoot:





Vesken er sydd i samme silkestoffet som kjolens bærestykke.
Dette er rett og slett redesign.
Kjolen var helrosa, eller bringebær rødrosa...og nå har den blitt sydd om.
Stoffet som tidligere var i skjørtet har nå blitt til veske.
Alle de fargede båndene matcher det nye stoffet i kjolens skjørtedel.
Det blir riktig sprekt!
Båndene er silkebånd og organzabånd litt herfra og derfra...


Det blir ekstra livlig når båndene faller utover veksens kant...



Hanken er en gummislange fra Clas Ohlsson!
Den er fylt med rosa glassperler som matcher stoffet...


Ha en fin fin dag videre!

Beste hilsen fra

Solveig



4 kommentarer:

  1. Herremiiiin! SÅ utrolig kul! Du er rå Solveig :))
    Gleder meg virkelig til actionbilder - er det DEN kjolen, tro? Som skal brukes i DEN anledningen jeg tror...? ;)
    Håper vi får til noe i høstferien!
    God uke videre - klem til deg!

    SvarSlett
  2. Den var kjempestilig:) Håper vi får sett kjolen også! Du er så god!

    SvarSlett
  3. Hei,

    Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger...
    Kjolen kommer også "på trykk" etterhvert!
    Den ble forøvrig ferdig nå i kveld.
    Må si meg fornøyd! Den ble skikkelig lekker!
    I ettermiddag snakket jeg med henne jeg syr for, og hun sa jeg bare måtte skrive om den i bloggen.
    Så, da gjør jeg det...
    Antrekket skal nemlig på slottet til lørdag! Det er jo litt ekstra stas må jeg innrømme...

    Mer om det siden!

    Natta fra Sol:)

    SvarSlett
  4. Å, så spent jeg er :) Skikkelig artig oppdrag du har fått!
    God helg! Klem Hanne

    SvarSlett