søndag 1. mai 2011

Kom mai du skjønne milde!

Tenk, i dag skriver vi 1.mai!
Her hvor vi bor har vi fått en forsmak på sommeren, men i dag var det noe kaldere.
Våren kan jo lure oss litt sånn værmessig.
Uansett, denne årstiden er magisk!

Jeg elsker våren fordi:

* naturen våkner til liv igjen
* det er sesong for loppemarkeder
* fuglene synger så vakkert
* vi kan kle oss lettere
* mannen min fridde 24.mai i 2002
* vi giftet oss 3.mai 2003
* vi feirer vår nasjonaldag med korps og god stemning

Vi har mye å glede oss over!




I dag har Henrik på 6 år vært med på sin første fotball cup.
Laget hans spilte 4 kamper, og etterpå var det premieutdeling!
Barna koste seg, og det gjorde vi voksne også.
Jeg trodde ikke jeg kom til å bli en sånn "heie-mamma", men det er jeg visst...
En blir jo helt "gal"!


Vårhilsen fra Solveig

1 kommentar:

  1. Hallo Solveig! Og jeg stemmer i!! Våren er den aller beste tiden - er jo heldigvis ikke allergisk mot pollen og blomstring så da kan man bare glede seg.... Jeg trodde heller ikke jeg skulle bli veldig engasjert når eldste datteren begynte med fotball - men før jeg visste ord av det var jeg jammen blitt lagleder!! :-D HEIA HENRIK!! :-)
    Hilse masse til mannen da :-)
    Og NYYYT VÅREN!! Klem fra Anniken

    SvarSlett