onsdag 13. august 2014

Det er altfor lenge siden sist....

Heisann!

Ja, alt er fint meg meg og jeg syr fortsatt....
Det har bare ikke vært særlig tid til blogging, men det har jeg tenkt til å gjøre noe med!
For litt siden sydde jeg denne t-skjorta til Lasse.
Mønsteret er fra Ottobre og stoffet fra Stoff og Stil.
Gutten ble knallfornøyd, og det ble i grunnen mamman også...



Endelig fikk jeg brukt Prym-tangen min også!
Moro med trykknapper...




Detalj fra fronten, liten lomme, knappestolpe og 3 trykknapper.
Det skal ikke så mye til...




Lasse kan knapt stå stille og er alltid på farta....




En blid Lasse, og nå er forresten den ene tanna på vei ut!
Hurra.


Beste ettermiddagshilsen fra 


Solveig:)


1 kommentar:

  1. Koselige t skjorta :) Likte godt knappestolpen og stoffet. Både fargen og trykket. Og gutten ser fornødde ut! Solstråle81

    SvarSlett