torsdag 28. januar 2016

Sko og ting-og-tang poser...


Dessverre har jeg hatt utfordringer med det datatekniske,
så jeg har ikke fått til å blogge.
BEKLAGER...
Nå har jeg heldigvis fått orden i "sysakene," (denne bloggen
handler tross alt mest om søm....) så nå er jeg tilbake!

Det ble mange hjemmelagde gaver til jul,
og her er en gave idé jeg gjerne deler med dere.
Nemlig poser til sko og andre duppe-ditter...

Etterhvert kommer en tut på disse,
men først en presentasjon av selve ideen!


Mamma er eieren av disse to posene.
De er sydd i nydelig stoff fra Tilda, kjøpt på Panduro.
En dame kan jo fint ha flere skoposer...



Pappa fikk denne av meg.
Den ble brukt til småting som lader til kamera og en del tekniske greier han
har med seg på tur!



Til mine slektninger fra USA lagde jeg posene med "Stuff".
Amerikanere har jo så mye "stuff" eller saker/greier/duppeditter som vi sier på norsk.



Er ikke dette en kjempefin gave til dem som har alt?
Det er jo mye hyggeligere å pakke med seg sine sko i en skikkelig skopose...
Dessuten kan posene brukes til andre ting også...

Tutorial kommer!


Solveig ;)


2 kommentarer:

  1. Kjempefine poser du har laget. Det blir ekstra personlige gaver med tekst på.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Edny! Jeg har laget flere ting med skrift på. Syns det er så moro at ting kan bli personlige. Jeg er også veldig glad i å applikere, og det finnes jo ikke grenser for hva man kan finne på...

    Solveig

    SvarSlett