tirsdag 16. november 2010

Forberedelser til julemarked


Lørdag 20.november er jeg med på julemarked!
Arrangør: Bærum Husflidslag
Sted: Wøyen gård.
Åpningstid: fra kl 10.00 til kl 15.00

VELKOMMEN!!!
Og, endelig er jeg i gang med litt produksjon. 
I dag fikk jeg sydd ferdig noen puter på 40 x 60 cm. Det er moro å bruke så mye forskjellig stoff. Ull, cord, velour, børstet bomull, bånd, sølvtråd, blonder, litt av hvert. 
ingen puter blir like...







Videre er planen å få sydd opp noen barnekjoler i fleece, 
noen luer hadde det også vært gøy å få med. 
Jeg må vel se hva jeg rekker!
Julehjertene som var så populære i fjor er allerde i boks.

Håper MANGE vil finne veien til det hyggelige markedet på lørdag!
Der serveres gløgg og sveler og det blir mange utstillere som byr på litt av hvert.
Hva med en øl høne, eller en ny fillerye, tovet julepynt, deilige ullsokker, dukkeklær...

God natt, nå er det snart sovetid!

Solveig hilser fra sofaen med te og clementin

4 kommentarer:

  1. ÅH! Den nederste der var utrolig fin! Er det tekstilmaling du skriver med?
    Skikkelig flott altså! Lykke til på marked! :)

    SvarSlett
  2. 1000 takk!
    Jeg har brukt sjablong og tekstilmaling. Funker som bare det, så det skal jeg gjøre igjen!

    Solveig:)

    SvarSlett
  3. Nydelige puter!!
    Lykke til på Marked=)

    SvarSlett
  4. Fantastiskt flotte puter Solveig!!! Lykke til på markedet, de går nok så det suser!

    SvarSlett