tirsdag 18. januar 2011

Risposer


Risposer har vist seg å være populære gaver.
Jeg har sikkert sydd 50 stykker til sammen!
Mange har vært bestillinger, og nå har det jommen meg tikket inn et par bestillinger til.
Jeg koser meg når jeg syr disse, særlig ved å finne stoffer som matcher hverandre.
Små stoffbiter egner seg godt. 
En kan til og med bruke bittesmå rester og sy dem sammen i striper eller ruter!

 

Her syns begge sider av samme sak:


Siden Lasse gutt ikke er i form i dag er jeg hjemme med ham.
Nå tar han seg en blund, og jeg tar meg en tur på syrommet!

God tirsdag alle sammen!

Solveig:)

4 kommentarer:

  1. Dette er helt gull for stive nakker og skuldre!
    Jeg har en gammel velbrukt som jeg fikk i julegave av broren min en gang. Kanskje på tide å oppgradere?
    Disse var ihvertfall veldig fine!
    Klem-klem ;o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk fru-jansen!
    Ja, dette er underverk for nakke og skuldre.
    Er vi flinke til å sitte riktig når vi syr, forresten? Tror jeg har tendens til å trekke skuldrene opp til ørene...

    Solveig:)

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Jeg har også en som jeg fikk i julegave for noen år siden, men ikke på langt nær så lekre som disse :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hei hei, jeg skulle så gjerne visst hvilken type ris du bruker i risposene? Er dette slike risposer man kan ha i microen, og så legge på ømme skuldre?

    SvarSlett