søndag 12. september 2010

Veske med "hemmlig" hjerte


Denne vesken har jeg gitt bort i bursdagspresang til min firmenning.
Ja, jeg vet det høres merkelig ut, men vi er en liten familie med sterke bånd!
Firmenning Elin er kunstner og arbeider masse med farger. 
Siden det er høst ønsket hun seg en sort veske.







Inni vesken har jeg applikert et lite rødt hjerte som ikke er synlig for andre enn henne... 
Vesken er også utstyrt med en nøkkelsnor
Alle lo da den ble oppdaget, Elin leter bestandig etter nøklene i sin innholdsrike veske...
Tenkte sort på sort ville være litt smart, derfor applikerte jeg på et sort hjere med sølvtråd.
Skulderstroppen er justerbar og knytes i ønsket lengde


Riktig god søndag alle sammen!

Solveig

3 kommentarer:

  1. Her var du, ja!:)
    Så fin blogg, og sååå mye fint du lager!!
    Jeg var faktisk innom her for en stund siden, men jeg koblet ikke navnet:)
    Gleder meg til å følge deg framover!
    Klem B:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du legger igjen et spor, Borghild!
    Jeg er så vidt i gang, har planer om å legge ut mer av det jeg syr. Nå må jeg bare bli flinkere til å ta bilder....Huske å ta bilder
    Klem fra Sol:)

    SvarSlett
  3. YO! Så mye fint det var her siden sist jeg var innom. Du er den fødte blogger! Jeg hører rykter om Køben-tur :) Ha en skitkul tur!!!!!! Klem

    SvarSlett